Evenimentul afacerilor verzi si al campaniilor sustenabile

GreenBiz Forum este evenimentul afacerilor verzi si al companiilor sustenabile. Vino sa afli provocarile, oportunitatile si implicatiile afacerilor green, ale practicilor de management sustenabil si ale strategiilor de green marketing! Se prezinta cele mai reusite campanii si strategii de green marketing, norme si legislatie, practici de management, strategii PR si social media in comunicarea brandurilor sustenabile.

Data: 4 Mai 2011 Locatie: Hotel Howard Johnson, sala Platinum, Bucuresti

09.00-10.00 Inregistrare

10.00-11.30 Sesiunea I: Tendinte si oportunitati in 2011 pentru sustenabilitate
In 2010 s-au anuntat multe angajamente catre sustenabilitate. In ce masura s-au si transformat acestea in actiuni concrete? Prima conferinta analizeaza situatia domeniului green pentru a evalua cat de aproape suntem cu adevarat de sustenabilitate. Au inceput companiile si consumatorii din Romania sa devina cu adevarat responsabili?

Teme:

  • Care au fost cele mai reusite campanii sustenabile pana acum?
  • Care sunt tendintele in green pentru cea de a doua jumatate a lui 2011?
  • In ce masura tehnologiile folosite de companii au devenit mai sustenabile?
  • Cum influenteaza cererea de produse green piata?
  • Contributiile la Fondul pentru mediu - Probleme practice.

Vorbitori:

  • Mihaela Nicola - CEO, The Group
  • Raul Pop - Director General, Asociatia Recolamp
  • Violeta Bahaciu - Research Manager, GfK Romania
  • Valentin Durigu - Senior Manager, Taxe IndirectePwC Romania
  • Lorita Constantinescu - PR si Communication Manager, Ecorom Ambalaje
  • Marta Usurelu - Redactor Sef, Revista Biz

11.30-12.00 Pauza de cafea

12.00 – 13.30 Sesiunea II: Top Stories 2010: Branduri green care fac diferenta
Cea de-a doua sesiune prezinta cateva dintre cele mai reusite studii de caz in 2010. Chiar in mijlocul recesiunii, au fost companii care nu au incetat, dimpotriva, au intensificat eforturile pe drumul catre sustenabilitate. Mai mult, au folosit recesiunea ca pe un stimul de a reduce costurile operationale si de a-si mentine competitivitatea. Mediul, sub forma preocuparilor ecologice, a inceput sa devina o componenta a culturii corporatiste. Prezentari in panel.

Vorbitori:

  • Sorin Oprescu - Primar General al Municipiului Bucuresti
  • Andrés Fränkel - Sales Manager, Arjowiggins Graphic
  • Magor Csibi - Director de programe, WWF Romania
  • Stefan Gheorghiu - Director Comercial, Willbrook International
  • Georgia Capuerde - Corporate Communication Manager, Siveco
  • Raluca Fiser - Presedinte Asociatia Green Revolution

13.30 – 14.30 Pauza de pranz

14.30 – 16.30 Sesiunea III: Sesiune speciala Lets Do It Romania
Cea de-a treia sesiune este dedicata exclusiv campaniei Lets Do It Romania din 2011. Un concept inedit, realizat cu participarea catorva dintre brandurile si personalitatile care vor sustine editia din acest an. 

Vorbitori:

  • Anamaria Hancu - Communication Manager LDIR
  • Ionut Tunaru - Project Manager, LDIR 2011
  • Andrei Cosuleanu - Fundraiser Coordinator
  • Adriana Calcan - Manager Comunicare si Marketing Romprest
  • Mihai Sturzu - Hi-Q
  • Dan Ceausescu -Branch Manager Urban SA

30% discount

la pretul de participare pentru 3 persoane din aceasi companie si
inscrieri pana la 1 mai

Inscrie-te

Organizator

Biz

Parteneri

The GROUP

Sponsori

Antalis Ecorom

Cu sprijinul

H
Chilli

Parteneri media

http://www.doingbusiness.ro/ http://www.businesslive.ro/
Wall-Street CSR romania
Ecomagazin PR romania
startups.ro Comunicate de presa
Elevate
Digital Star