Despre eveniment

High Impact Brands este evenimentul ce anunta in fiecare an rezultatele studiului cu acelasi nume realizat de compania de cercetare Synovate pentru revista Biz. Aflat la cea de a 8-a editie, studiul este unul dintre principalii indicatori ai pietei de marketing, relevand un clasament al brandurilor cu cel mai mare impact in randul publicului roman. Vezi program

Dintre speakeri


Dave Hannay
Global Commercial Head of Brand Equity
Synovate

Adina Nica

Head of Research Qualitative & Quantitative,
Synovate

Natalia Stroe

Group Brand Manager My Coke,
Black Sea Region

Bogdana Butnar

Managing Director & Head of Strategy
MRM

Sorin Psatta

Integrated Communication Director,
Graffiti BBDO

Daniel Sasarean

Sef produs
Dacia

Vezi programul

Cine participa

  • directori de marketing din companii mari
  • brand manageri si specialisti in comunicare
  • consultanti independenti in PR, media si branding
  • reprezentanti agentii de branding, PR si publicitate
  • jurnalisti si bloggeri

De ce sa fii prezent

  • vei invata ce inseamna brand impact si cum poate fi acesta masura
  • vei sti care sunt brandurile de top din 2006 pana in prezent
  • vei intelege care este preferinta publicului roman fata de branduri, pe categorii
  • vei afla notorietatea brandurilor din 10 domenii economice
  • vei intelege care este impactul si cum s-au miscat brandurile in criza
  • vei afla strategia brandurilor romanesti
  • vei interactiona cu specialistii si vei face networking