De la digital storytelling, metode de research, monitorizare, creare de content la strategii de
      management de criza si web analytics pentru PR, evenimentul prezinta strategiile noului PR in
      era 2.0. Vino sa vezi cum arata viitorul comunicarii!
Data: 14 Aprilie 2011 Locatie: Hotel Howard Johnson, Bucuresti
PR-ul anilor 90 este mort. Internetul si recesiunea mondiala au schimbat fata comunicarii. Public relations inseamna acum public engagement, iar comunicatorii care au inteles acest lucru sunt cei care vor continua sa practice aceasta meserie multi ani de acum incolo. Pentru ca, pana in 2018, noul PR va fi unul dintre sectoarele cu cel mai mare ritm de crestere.

Crenguta RosuManaging Partner,
                  DC Communication

Daniel PanaDirector Marketing,
                  BCR

Iulian ComanescuManaging Partner
                  Comanescu

Marta UsureluRedactor Sef
                  Revista Biz

Alina StanciuManaging Director,
                  Ogilvy PR

Cristian China-BirtaAntreprenor online, www.chinezu.eu

Cristian MezeiPartner,
                  Advanced Ideas

Catalin TenitaManaging Partner
                  TreeWorks

Vali PetcuPro-Blogger
                  www.zoso.ro

Bobby VoicuGeneral Manager
                  Intact Interactive
la pretul de participare pentru
              3 persoane din aceeasi companie
              si inscrieri pana la 31 martie
PR Toolkit
Toti participantii la eveniment vor primi Kitul specialistului in PR.