Summit regional despre retelele sociale si strategii de marketing prin social media

Social media a schimbat fundamental interactiunea dintre consumatori si branduri. S-au multiplicat publicurile, s-a accelerat viteza de comunicare si propagare. Social media face acum parte din viata oricarui brand, fie ca si-a construit deja un plan, fie abia acum descifreaza misterele comunicarii digitale.

Locatie: Hotel City Plaza, Cluj

Inscrie-te pentru Social Media Summit Cluj

Program

Program

9.00 – 10.00 Inregistrarea participantilor

10.00 – 11.30 Social Media in 2013: Real Time

Si brandurile si consumatorii traiesc in era social media. Facebook a depasit 6 milioane de utilizatori in Romania, blogurile autohtone atrag peste 3 milioane de cititori, iar companiile nu mai pot amana adoptarea social media, daca vor sa intre in dialog cu consumatorii si sa-i convinga sa le cumpere produsele si serviciile. Social media a schimbat viteza cu care comunicam, canalele pe care le utilizam si a multiplicat publicurile carora ne adresam, a devenit parte integranta din ADN-ul brandurilor. Dar ce inseamna azi Social Media in lume? Raportat la Romania, cum s-a schimbat Social Media in ultimul an?

Cristian Manafu, manafu.ro
Fost jurnalist format in presa de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din Romania si cunoscut organizator de evenimente business-to-business. Din 2008, activeaza ca trainer si consultant in social media. Incepand cu 2008, a lansat o serie de training-uri open sau in-house despre social media si a derulat campanii si proiecte specifice acestui domeniu pentru o serie de companii si agentii de comunicare.

Cristian China Birta, www.chinezu.eu si Blogal Initiative
Cristian China Birta scrie pe chinezu.eu din octombrie 2007. Din 2012 este asociat cu Vlad Dulea în Blogal Initiative SRL, care inseamna mai multe proiecte printre care: sportlocal.ro (din 2008), politicalocala.ro (din 2009), maramureseni.ro (din 2010), blogdebere.ro (din 2011), BlogalInitiative.ro (din 2011), blog de fotografie.ro si blog de cinema.ro

 

11.30 – 12.00: Pauza de cafea

12.00 – 13.30: Social Media pentru companii

Social Media devine amplificatorul interactiunii consumatorilor cu brandurile, precum si mediul preferat de transmitere si comunicare a experientei de brand. Cum pot fi folosite platformele cheie din Social Media pentru promovare?

Ce poate face si ce nu poate face social media pentru compania ta. Care sunt strategiile potrivite pentru a folosi la maxim oportunitatile oferite de social media pentru companii? Cum sa folosesti platformele cheie in social media pentru business-ul tau? Cum implici bloggeri intr-o campanie de marketing? Ce asteapta companiile de la social media?

* Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank
Absolventa a Facultatii de Drept, Anca urmeaza in prezent un EMBA la Berlin School of Creative Leadership si face marketing si comunicare pentru UniCredit Tiriac Bank de 12 ani. In 2012 a absolvit Aspen Young Leaders Program si incepand cu 2013 este Affiliate Member al Institutului Aspen Romania. Din 2009, coordoneaza comunicarea parteneriatului UniCredit cu UEFA Champions League in Romania. Incepand cu 2013 Anca a preluat si coordonarea activitatilor de Comunicare Marketing Retail si alaturi de noua echipa va coordona toate campaniile de comunicare a produselor de retail ale UniCredit Tiriac Bank

* Mugur Patrascu, Owner, iLeo
Mugur Patrascu este Managing Partner al agentiei iLeo si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Are 12 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 9 ani in digital. Dupa cativa ani petrecuti in televiziune, Mugur si-a inceput cariera in publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett si Grey, unde a condus regional comunicarea pe contul KENT.
Urmeaza lansarea agentiei iLeo, una dintre primele agentii de comunicare digitale, care astazi lucreaza pentru 30 de branduri cu o echipa de 25 oameni.

* Irina Ilie, Specialist Senior Relatii Publice, Romtelecom

13.30 – 14.30: Pranz

14.30 – 16.00: Gamification – Cand marketingul devine joc – Training interactiv

Relatia client brand devine valoroasa doar prin engagement, prin modul activ in care un consumator se implica pentru a sustine ceea ce l-a fascinat la contactul cu un anumit produs sau serviciu. Construirea unei relatii nu cere bani pentru “media”. Cere cunostinte de psihologie, neurologie, stiinte comportamentale, stiinte economice, macro-economice, orice altceva, dar nu bani pentru media. Afla cum sa creezi si sa gestionezi engagement luand ca exemplu implicarea de care noi ca fiinte umane dam dovada atunci cand suntem implicati intr-un joc care ne place.

Training sustinut de Iulian Padurariu, MARKS

Iulian Padurariu este unul dintre cei mai reputați consultanți de strategie de business, cu o experiență de marketing strategic de peste 15 ani și cam tot atatea premii EFFIE câștigate cu proiectele gestionate. Și-a început viața de antreprenor în 2005 odată cu deschiderea la București a biroului de consultanță în poziționare al rețelei lui Jack Trout. Din 2008 activează la Viena, însă păstrează o legătură strânsă cu România, atât pentru clienții agenției Marks unde activează ca și consultant de marketing asociat, cât și pentru a susține diferite discursuri sau workshopuri în cadrul unor proiecte educaționale. Cu un General MBA la Webster și un Professional MBA la Wirtschaftsuniversität Viena specializat în Antreprenoriat și Inovație, Iulian Padurariu este un important susținător al spiritului antreprenorial, aducând frecvent în atenția noastră concepte și metode inovative de business design, tehnici de motivare & engagement, sau predictive modeling. La Social Media Summit Cluj va susține un training interactiv de gamificare.

Organizator

Biz

Sponsori

Romtelecom
Cosmote
Unicredit
Staropramen

Prezenta online sustinuta de:

Digital Star