slide1

Tabara de social media marketing

27-30 noiembrie 2014,
Paraul Rece, Predeal

slide2

Stim ce vei face la iarna!

SOCIAL MEDIA * INTERACTIVITATE * TEAMWORK * FUN * NETWORKING * WORKSHOP

De ce sa participi?

Vei beneficia de o experienta completa de integrare in comunitatea social media
prin conferinte, traininguri, networking dar si petreceri.

Audienta

Evenimentul se adreseaza specialistilor in comunicare, PR, marketing, vanzari atat din agentii cat si din companii, bloggerilor.

Speakeri

Participa la o experienta de invatare ce se completeaza cu networking cu cei mai influenti oameni din online si comunicare.

Stim ce vei face la iarna!

Te intrebi care sunt cele mai potrivite strategii de social media marketing si cum te ajuta in activitatea de zi cu zi? Vino alaturi de specialisti in comunicare in cea mai conectata tabara de iarna!  Revista Biz te invita la trei zile de social media marketing, workshopuri, conferinte, traininguri si networking in aerul tare al online-ului romanesc.

SOCIAL MEDIA * INTERACTIVITATE * TEAMWORK * FUN * NETWORKING * WORKSHOP

Participantii despre tabara

Cristian Manafu

“Am asistat la probabil cea mai intensa editie a a taberei de social media de pana acum. Problemele si provocarile au fost puse pe masa foarte deschis, iar oamenii prezenti (din agentii, clienti si bloggeri) la Biz SMS Camp au plecat cu multe idei si contacte. Serile de networking au fost mai lungi ca oricand.”

Cristian Manafumanafu.ro
 Roxana Diba

“Social Media Summer Camp….un loc în care poţi, deopotrivă, să înveţi şi să te distrezi, să întrebi şi să răspunzi, să depăşeşti bariere şi să găseşti idei noi. O tabără care pune la aceeaşi masă şi pe acelaşi ring de dans mari companii, reprezentanţi ai agenţiilor de PR şi bloggeri cunoscuţi. Este contextul ideal pentru a cunoaşte mai bine oamenii cu care comunici doar pe mail sau telefon.”

Roxana DibaGolin Harris
Ionut Tecuceanu

Ca la fiecare ediţie a taberei, toate prezentările au fost la înălţime, însă câteva mi-au atras atenţia în mod special. Mi-a plăcut mult sesiunea din prima zi – Social Media in Real Time – care, cred eu, cuprinde esenţa canalelor sociale de comunicare. Companiile au posibilitatea de a face lucruri extraordinare în Social Media, numai să aibă curajul să folosească aceste „unelte” la capacitatea lor maximă….. Am tot auzit prin stânga şi-n dreapta că a fost cea mai bună de până acum, legendară chiar, motiv pentru care se confirmă tendinţa (fiecare ediţie e mai bună decât precedenta) şi mă aştept ca următoarea să fie şi mai şi.

Ionut Tecuceanutecuceanu.ro
Ovidiu Militaru

“Merg la Social Media Summer Camp pentru că am întrebări, pentru că azi un copywriter nu se mai rezumă la a scrie un headline, un bodycopy, un spot radio şi un script de TV, pentru că orice idee prezentată într-un pitch trebuie declinată şi pe interneţi şi Social Media. Merg pentru că vreau să aflu care sunt aşteptările companiilor de la Social Media şi cum pot oamenii de comunicare să livreze conform aşteptărilor clienţilor..” 

Ovidiu MilitaruSpringer & Jacoby
Ruxandra Predescu

“OK, radem, glumim, cantăm la chitara, dar daca n-ati mai fost pana acum la vreun SMS, ar trebui. Adica e cam musai sa veniti, fiindca se discutăa chestii aplicate despre una dintre cele mai directe modalităti de comunicare brand-consumator. Vin agentii, specialisti, bloggeri, clienti, prieteni si potentiali parteneri pentru proiectele voastre iar ambianta relaxata o să va ofere nenumărate ocazii de discutii 1-1 cu oricare dintre participanti. Iar genul asta de discutii nu poate fi decat începutul unor frumoase prietenii!”

Ruxandra Predescuprintreranduri.eu

ORGANIZATOR

biz

PARTENERI

telekom
unicredit
calif
staropramen
Shoppy Snow
samburesti
tnt
himalaya
heidi
coca-cola
airfrance
samsung

MASINA OFICIALA

Renault

CU SPRIJINUL

jagermeister
ad-production-grup
Prezenta online sustinuta de
advanced ideas
© Copyright Revista Biz