• Anca Nuta - UniCredit Tiriac Bank
  • Bogdan Dragotoiu - TNT Romania
  • Gabriel Radu - TMI Training & Consulting
  • Victor Kapra - www.victorkapra.ro/
  • Stefan Stroe - www.stefanstroe.ro
  •           TU
  • Alexandru Negrea - alexandrunegrea.ro
  • Costin Cocioaba - refresh.ro
  • Cristian Manafu - www.manafu.ro
  • Cristian China - chinezu.eu
  • Laurentiu Dumitrescu - www.digitalstar.ro

Social Media Summer Camp 2014
  • ZIUA 1
    Joi, 3 Iulie


  • 12.00 -14.30 - Check in

  • 14.30 -15.30 - Masa de pranz


  • 16.00 - 16.30 - Conferinta de deschidere
    Sesiunea de deschidere a evenimentului va fi una interactiva. Fiecare dintre participanti se va prezenta, va spune de ce a ales sa se inscrie la tabara si care sunt asteptarile cu care a venit.


  • 16.30 - 18.30 - Campaniile din 2013 si ce ne asteapta in 2014
    Ce s-a schimbat in abordarea companiilor fata de social media? Care sunt ingredientele esentiale pentru o campanie in social media? Debate: Care sunt cele mai bune campanii de social media marketing fin ultimul an?


    O sesiune speciala despre viralizare, umor si emotie in comunicare sustinuta de Cristian Manafu

    Fost jurnalist format in presa de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din Romania si cunoscut organizator de evenimente business-to-business. Din 2008, activeaza ca trainer si consultant in social media. Incepand cu 2008, a lansat o serie de training-uri open sau in-house despre social media si a derulat campanii si proiecte specifice acestui domeniu pentru o serie de companii si agentii de comunicare. -Prezentare

  • 19.00 - Foc de tabara
  • 20.00 - Cina & Social Media Special Intro Party
  • ZIUA 2
    Vineri, 4 Iulie


  • 08.00 - 10.00 – Mic Dejun

  • 10.00 -11.30 - Cum construiesti o strategie de comunicare si marketing? Cum integrezi social media? Ce fel de campanie ti se potriveste? Pe ce canale este potrivit pentru tine si compania ta sa comunici?

    Stefan Stroe, Managing Director, INCANDESCENT Marketing
    Este managerul si fondatorul agentiei Incandescent Marketing , detinatoarea serviciilor si marcilor Brand Ambassador ® si Online Brand Ambassadors ®. A adunat peste 14 ani de experienta in publicitate si marketing, dintre care ultimii 8 in pozitii de management, iar ultimii 5 de antreprenoriat. Experienta de antreprenoriat include servicii de comunicare pentru companii precum Philip Morris, Kraft Foods (Mondelez) Romania, Delaco SA dar si constructia unor branduri tinere precum Green Future sau Elion Energy Supply. Din 2002 a inceput si activitatea de profesor asociat, care include cursuri de strategic planning, media planning, marketing neconventional si international. -Prezentare

    Costin Cocioaba, blogger
    Geek, gamer (PS3, iOS), fotograf din pasiune si iubitor de pisici, Costin Cocioaba scrie pe refresh.ro si costin.ro. Lucreaza la agentia Bakers Digital Communication. Anterior a lucrat la ProTV, Rodipet. -Prezentare

    Cristian China Birta, Blogal Initiative
    Cristian China Birta scrie pe chinezu.eu din octombrie 2007. Din 2012 este asociat cu Vlad Dulea în Blogal Initiative SRL, care inseamna mai multe proiecte printre care: sportlocal.ro (din 2008), politicalocala.ro (din 2009), maramureseni.ro (din 2010), blogdebere.ro (din 2011), BlogalInitiative.ro (din 2011), blog de fotografie.ro si blog de cinema.ro -Prezentare

  • 11.30-12.00 - Pauza cafea

  • 12.00 - 13.30 - De la paradigme la rezultate
    Sesiune interactiva sustinuta de Gabriel Radu, Consultant TMI Training & Consulting

    Intotdeauna in cautare de provocări profesionale, Gabriel a lucrat in domenii diverse, incepand de la IT, vanzari si marketing pana la management de proiecte si training. S-a remarcat ca un bun manager de proiecte, reusind sa conduca cu succes mai multe echipe atat in tara cat si in strainatate si dovedind o abordare bine structurata. Fire dezinvolta, inovatoare si entuziasta, Gabriel creeaza o atmosfera deschisă in cadrul cursurilor si prezinta o serie de exemple practice si instrumente care pot fi folosite imediat.

  • 13.30 - 14.30 - Masa de pranz

  • 14.30 - 16.30 - Momentul adevarului. Cum gandesti si implementezi o campanie de social media?
    Timp de 90 minute, participantii la acest exercitiu practic si interactiv, impartiti in echipe de cate 7-10 persoane, vor rezolva cate un brief de campanie in social media. Echipele vor fi coordonate de cate un profesionist cu experienta in campanii derulate in social media. La finalul rezolvarii exercitiului, fiecare echipa isi desemneaza cate un reprezentat care va sustine o prezentare a solutiilor identificate in fata unui juriu alcatuit din profesionisti in comunicare din companii active in social media.

  • 16.30 - 17.00 - Pauza de cafea

  • 17.00 – 18.30 - Prezentarea proiectelor & jurizare
    Fiecare echipa va prezenta ideile de campanie in fata juriului. Echipele participante pot raspunde intrebarilor din sala si ale juriului. Juriul va puncta originalitatea ideilor prezentate, creativitatea si aplicabilitatea solutiilor si va decide echipa castigatoare.

  • 18.30 - 20.00 - Timp liber
  • 20.00 - Cina & Concert Extraordinar Unplugged – Ionut Tecuceanu
  • ZIUA 3
    Sambata, 5 Iulie

  • 08.00 - 10.00 – Mic Dejun


  • 10.00 - 11.30 - Companiile au microfonul
    Ce campanii s-au facut in 2014? Care sunt rezultatele pe care le putem avea? Cum gandim si cum masuram o campanie? Care este cea mai potrivita reteta pentru comunicarea care sa insoteasca lansarea unui nou produs pe piata?

  • Virginia Otel, Communication Leader Garanti Bank -Prezentare

    Andrei Cismaru, Social Media Manager Bitdefender -Prezentare

    Mirabela Dinu, Social Media Manager Bitdefender

    Luiza Toma, Danone -Prezentare

    Cristina Popescu, Manager Comunicare Corporativa, Danone Europa de Sud Est

    Bogdan Dragotoiu, Sales&Marketing Manager TNT Romania


  • 11.30 -12.00 - Pauza cafea

  • 12.00 - 13.00 - Puterea digitala in comunicare. Importanta continutului. Ce mai este nou in social media.
    Victor Kapra, blogger si consultant online - Cum te transformi in producator de continut? Cum selectezi bloggerii pentru o campanie. Ai nevoie de un ambasador de brand? Cum il alegi?
    Victor Kapra scrie pe teme de tehnologie de 14 ani. A lucrat ca editor la Mediafax si Ziarul Financiar. Este de asemenea fondator al revistei go4it!, care ulterior s-a trasformat in proiectul online omonim. Din 2006 este blogger pe teme hi-tech pe platforma online www.victorkapra.ro -Prezentare

    Laurentiu Dumitrescu, Managing Director, Digital Star (Leo Burnett Group) - Cum impletesti comunicarea cu tehnologia. Puterea digitala in comunicare
    Tehnologia ofera o multitudine de oportunitate, dar este o arma cu doua taisuri, de aceea e foarte important sa stii cum s-o folosesti pentru brandul tau.

    Laurentiu Dumitrescu lucreaza in comunicarea digitala de peste 10 ani, deschizandu-si prima agentie de comunicare online in 2002. In ianuarie 2010, compania creata de el s-a afiliat grupului Leo Burnett Romania. Proiectele Digital Star au castigat in ultimii doi ani din ce in ce mai multe aprecieri la festivalurile care premiaza creativitatea in mediul digital. -Prezentare

  • 13.00 - 14.30 - Pauza de masa

  • 14.30 - 15.30 - Facebook. Punct si de la capat
    Sfarsitul perioadei "gratis". Cum gandim un buget de Facebook? Ce facem cu fanii? Cum vinzi pe Facebook?

    Sesiune speciala sustinuta de Alexandru Negrea
    Din martie 2013, Alexandru Negrea coordoneaza departamentul de Facebook Marketing in cadrul agentiei Spada. Scrie pe blogul alexandrunegrea.ro din 2006 si pe marketing20.ro, blog despre marketing şi comunicare online. Este trainer in cadrul Social Media School, platforma de training-uri pe care a lansat-o impreuna cu Andrei Rosca in 2012. A colaborat in ultimii ani, ca blogger sau ca trainer, cu mai bine de 100 de companii din Romania. In perioada octombrie 2010 – februarie 2013 a ocupat functia de Social Media Manager la BCR. -Prezentare_1 -Prezentare_2

  • 15.30 - 16.00 - Pauza de cafea
  • 16.00 – 17.00 – Visual Marketing powered by


    Training interactiv sustinut de Cristian Manafu -Prezentare si Dragos Asaftei -Prezentare
  • 17.00 – 18.00 – Concluzii
    Ca de fiecare data, fiecare participant la tabara va mentiona ideile noi pe care le-a aflat si pe care le poate implementa dupa eveniment.
  • 18.00 - 19.00 - Timp liber
  • 20.00 - Cina & Dance Party
  • ZIUA 4
    Duminica, 6 Iulie
  • 08.00 – 10.00 - Mic dejun & Networking
  • 11.00 – 12.00 - Summer Camp chillout moments!
  • 12.00 - Check out
Un eveniment
www.revistabiz.ro
©2014 SOCIAL MEDIA SUMMER CAMP. All rights reserved.